Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag over onze producten of onze processen? Natuurlijk helpen we je graag! Maar wellicht staat je antwoord al beschreven bij de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Dan kan je ons altijd een mailtje sturen of ons berichten via de Chat.

Producten

Welke Pokémon Boosterboxen kunnen in de Acryl - Case Pokémon Boosterbox?

De ''Acryl Case - Pokémon Boosterbox'' zijn geschikt voor alle moderne Boosterboxen. Dat wil zeggen dat ze voor alle boosterboxen geschikt zijn buiten de Wizards of the Coast (WOTC), E-series, EX en Evolutions* om.

*Boosterboxen uit de XY-serie buiten de Evolutions-set om zijn gewoon geschikt* 

Welke Pokémon Boosterpacks kunnen in de Acryl - Case Pokémon Boosterpack?

De ''Acryl case - Pokémon Boosterpack'' is geschikt voor alle Pokémon Boosterpacks, zolang het maar geen longcrimp* is.

*Een ''longcrimp'' wil zeggen extra lange uiteinden (ofwel seal) aan de boosterpack.

Processen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (in het geval van bestellingen naar België) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten kunnen uitlopen per pakket (aantal, volume en gewicht), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@adamsacrylics.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik mijn product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@adamsacrylics.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat moet ik nu doen?

Hebt u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan natuurlijk iedereen overkomen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.